Palaute

Annathan palautetta kokemuksistasi Dextran palveluista ja näiden sivujen toimivuudesta. Kysy Dextran toiminnasta (mm. tutkimus- ja hoito-ohjeet, hinnat yms). Palautteesi on meille tärkeä.

Henkilökohtaisiin terveysongelmiin liittyviin kysymyksiin emme valitettavasti voi vastata, koska katsomme, että niiden laadukas hoito vaatii aina henkilökohtaista käyntiä lääkärillä tai hoitajalla.

Palautelomake

Asiakkaan oikeus

Vastaamme palautteeseen nopeasti. Jos olet tyytymätön palautteen vastaukseen, Dextran asiakkaalla on oikeus ottaa yhteyttä Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaoikeusneuvojiin (www.kuluttajaneuvonta.fi), jotka neuvovat ja antavat opastusta sekä sovitteluapua riitatilanteissa. Mikäli erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.